Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

Cum ratam iubirea ?!

“Asta nu înțelegeau femeile la mine. Ele vroiau neapărat să mă vindece de singurătate când eu nu le ceream decât să mă ajute s-o îndur. Îmi spuneau: ”Nu știi ce vrei”. Dar, în realitate, ele nu înțelegeau ce vroiam eu. Dacă atunci când ardeam de nerăbdare să mă întorc la masa mea de disecție, una dintre ele încerca să mă rețină, socotind nevoia mea de singurătate o ofensă și o dovadă că n-o iubeam de ajuns deveneam irascibil și furibund. Îmi arătam colții, căci n-aveam nici răbdarea, nici tactul de a obține ceea ce doream fără să jignesc.  (…) Impulsurile mele au fost totdeauna mai puternice decât mine. Mă transformau în jucăria lor. Ce mai conta că, pe deasupra, eram și ingrat când încăpățânarea mea sumbră mă împingea să pierd totul? Nu eram în stare să spun niciunul dintre acele nimicuri de rutină care plac atât de mult femeilor (…). Mi se părea că aș maimuțări dragostea. Și pe urmă am regretat mereu prea târziu. În nouă cazuri din zece, dacă femeile de care m-am despărțit s-ar fi întors înapoi după ce plecaseră, poate le-aș fi căzut în genunchi.”

PS: Fragmentul este preluat din cartea lui Octavian Paler: “Viata pe un peron”(recomand).

Comments on: "Cum ratam iubirea ?!" (5)

  1. si din nou un articol interesant; totusi cred k putini se regasesc in el, omul ala find unul complex nu standard

  2. am citit “Viata pe un peron” de 2 ori… ador cartea asta. Din punctul meu de vedere e cea mai buna punere in pagina a catorva probleme cu care eu cel putin ma confrunt zilnic… Originaliateta nici nu mai zic… marca O. Paler… dar nu numai asta e frums. Citit toata cartea sa vedeti cat de tare e… Mersi de amintiri Cata 😉 fain articol… tine`o tot asa

    P.S: Felicitari pentru performanta obtinuta la Competente azi 😀

    • Multumesc ! De azi inainte sunt un vorbitor de limba romana atestat ca “experimentat” 🙂 De parca ar folosi la ceva… 😐

  3. Foarte misto. Din pacate timpul nu-mi permite sa citesc cat as vrea. Dar cu prima ocazie, o sa o citesc si eu.

  4. Foarte tare!Deci avem nevoie de cineva sa ne ajute sa induram singuratatea,nu a ne vindece de ea!Din pacate nu stiu cati inteeleg asta:(
    Felicitari inca o data!:*

Leave a Reply

