Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

Poate unii dintre boi au auzit de el,poate unii il cunosc,poate unii nu stiu cine e ala;Unguru Bulan un personaj creat de Cronica Carcotasilor alaturi de ceilalti : Fratzica,C8ilu,Gushteru de pe strada Elecrolizei 0 sunt cei mai comici de pe fata Facebook-ului.
Cu aceasta ocazie,pentru a beneficia de glumele de zi cu zi m-am hotarat sa deschid o categorie in care sa postez multe de la Unguru’ Bulan,fapt la care adaug operatiunea “Let’s help Unguru”. E operatiunea in care voi intrati aici http://www.facebook.com/pages/UnguruBulan/135520509825182 si dati un like,pentru a-l ajuta pe Unguru sa aiba mai multi fani ca Oana Zavoranu,citez:”Am gasit un site care monitorizeaza cele mai vizitate profiluri Facebook in Romania. Stam bine , chiar suntem ultra-multumiti. Insa, Oana Zavoranu ne sufla in ceafa si ne temem groaznic ca o sa ne fure lumina reflectorului:) Sincer, cred ca putem mai mult de atat. Oricine merita mai multi fani ca noi, dar NU Oana Zavo…ranu! Daca ajunge sa ne depaseasca, promit sa fac un cantec in cinstea ei! V-am tzucat!”
Deci,dati si voi un like si bucurati-va de Unguru’ de zi cu zi 🙂

F-Ungure, unde ai fost azi-noapte?
UB-P-afara.
F-Pa frigu’ asta? Nu ti-o fost frig ma ditzal?
UB-Nuu, am dormit in lux.
F-Sub ceru’ liber?
UB-Da.
F-Te-ai invelit cu maidanezi?!
UB-Nu, si mai tare! Cu o blana de urs.
F-De unde ai furat-o ma ditzal?
UB-N-am furat-o, am gasit-o acolo.
F-Unde ai dormit ma?
UB-La zoo.
F-Si nu te-o muscat ursu’?
UB-Da de unde..Am baut cu el toata noaptea si m-o tinut in brate.

Leave a Reply

