Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

Unguru de zi cu zi

F – Ungure, te-ai uitat la “Romanii au talent”?
UB – Da.
F – Da stii cum s-ar fi numit emisiunea daca o difuzau la OTV?
UB – “Romanul talent este”?
F – Nu! “Romanii are talent”!
(21 Februarie 2011)

F – Ungure, ce beteșig asculți acolo?
UB – Muzica bulaaaan!
F – Ce-i asta? Duck Sauce? Barbra Streisand?
UB – Nu! Sos de Rață – Veta Biriș
(20 Februarie 2011)

UB – Frătzică, băgăm o porceală?
F – Ungure, io cred că ești cu capu’!
UB – Dice?
F – Da’ n-am înebunit să mă duc amu la porc în coteț, să mă iau la trântă cu el! O să-mi pută hainele a lături și keke de porc!
UB – Nuu, io mă refeream să mâncăm ceva…
(18 Februarie 2011)

F – Bai Ungure, tu ai supt toata bautura din casa?
UB – Io? Nuuu…
F – Da cine atunci?
UB – O venit hoții, ei o baut-o.
F – Zau? Pai atunci data viitoare punem laxative in ea, sa aiba diaree hoții.
…UB – Iooi, nu pune, ca nu vreau sa ma c*c împrăștiat!
(16 Februarie 2011)

Leave a Reply

