Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

1. Vrei sa castigi o invitatie pe trackerul Filelist.ro? Alege una dintre metodele de conectare cu ArtnMagic listate mai jos si poti castiga una din cele 7 invitatii propuse pentru concursul acesta.
2. Lasa un comentariu pe blogul nostru in articolul cu concursul in care sa iti anunti participarea + ce metoda/metode ai ales (de exemplu: “M-am inscris + numele cu care te-ai inscris la una sau mai multe variante + url Facebook / Twitter / Youtube/adresa e-mail”).(Url-ul sau username-ul sau adresa de email cu care v-ati inscris voi la concurs)
Metodele de participare sunt:
• Inscrie-te la newsletter-ul ArtnMagic (click aici) si adauga blogul in blogroll(asta doar daca aveti un blog/Daca nu detineti un blog puteti doar sa va inscrieti la newsletter)* **
• *(Newsletterul este situat in partea dreapta a blogului.Va introduceti doar emailul si apasati Inscrie-ma).
• ** (Pentru a participa la concurs e obligatoriu sa fiti subscrisi blogului).
Alte metode de a castiga sanse in plus:
• Intra in contul tau pe Twitter + da-i follow blogului ArtnMagic. (click aici)
SAU
• Intra in contul tau pe Facebook + da un Like blogului pe Facebook. (click aici)
SAU
• Da un subscribe la contul Youtube al blogului si adauga-l ca prieten. (click aici)
SAU
• Promoveaza acest concurs prin orice fel de promovare exp: Yahoo messenger/Twitter/Facebook si adu un prieten care sa confirme ca a aflat de acest concurs de la tine. Tu vei primi o sansa in plus fata de el si el va putea de asemenea sa faca pasii de mai sus pentru a intra in concurs.
Concursul este valabil daca se inscriu cel putin 100 subscriberi sau se incheie mai devreme daca se aduna 1000 de subscriberi.
Aveti aici o dovada a faptului ca am invitatiile si sigur o sa le dau daca conditiile sunt indeplinite:

Concursul este valabil intre perioada 1 -20 martie.

Comments on: "Castiga una din cele 7 invitatii Filelist!" (13)

  1. M-am inscris , runaway927. http://www.youtube.com/user/runaway927?feature=mhum
    ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

  2. bobytza said:

    ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

  3. adrianbmix said:

    cel mai tare concurs de acest gen a inceput.bafta tuturor.

  4. TheObsession said:

    M-am inscris pe YouTube si pe Facebook
    ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

    http://www.youtube.com/user/EdyFifaStar?feature=mhum

  5. […] Link concurs: Castiga una din cele 7 invitatii Filelist! […]

  6. […] odata, va urez succes celor care vor participa. Link-ul il puteti gasi in dreapta sau dand click aici, aici sau […]

  7. M-am inscris si eu cu numele de buxwithneobux, pe facebook, twitter, youtube, wordpress .. cu email-ul
    ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

  8. Dragos Ciocirlie said:

    M-am inscris pe facebook , email : ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

  9. Panca Alin said:

    M-am inscris pe facebook , email : ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

  10. Miha Dr said:

    M-am inscris(Facebook si Twitter),email: ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

  11. M-am inscris pe facebook si wordpress cu e-mail: ADMIN EDIT: Inscrierea a fost confirmata. Pentru a nu primi false informatii despre concurs am hotarat sa ascundem emailul.

  12. Multumesc tuturor pentru participare,stay tuned,ca,in seara asta se termina concursul. Daca prin vre-o “minune” se implineste si regula “Concursul este valabil daca se inscriu cel putin 100 subscriberi sau se incheie mai devreme daca se aduna 1000 de subscriberi.” o sa aselectez castigatorii,daca nuh,stay tuned,o sa pun alte concursuri care nu contin o asemenea regula si vor exista castigatori indiferent de numarul participantilor.

  13. […] pacate,regula concursului https://artnmagic.wordpress.com/2011/03/01/castiga-una-din-cele-7-invitatii-filelist/ care spune ca “Concursul este valabil daca se inscriu cel putin 100 subscriberi sau se […]

Leave a Reply

