Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

Blonda si avocatul

Prea tare bancul asta,poate unii l-au mai auzit,poate si eu dar nu-mi aduc aminte;oricum,suna cam asa 🙂 :
Intr-un avion, un avocat nimereste langa o blonda misto. Bla, bla, tot incerca sa intre in vorba cu ea… nimic. Blonda se uita pe geam, mai incerca sa doarma…

Avocatul, enervat:

– Uite, hai sa jucam un joc misto! Eu iti pun tie o intrebare, si daca nu stii imi dai 5$, apoi imi pui tu mie o intrebare, si daca nu stiu iti dau 5 $! Si tot asa…

– Nu domnule, imi pare rau, sunt obosita, as prefera sa ma odihnesc…

Avocatul, enervandu-se si mai tare:

– Bine, uite, jucam alt joc! Eu iti pun tie o intrebare, daca nu stii imi dai 5$; tu imi pui mie o intrebare, si daca nu stiu… iti dau 500$ !!

Blonda accepta, intr-un tarziu.

– Care este distanta de la Pamant la Luna?

Blonda deschide geanta si ii da 5$, dupa care il intreaba:

– Ce e mic, are 3 picioare si urca dealul?

Avocatul, se gandeste… scoate Laptop-ul, cauta in baza de date… cauta pe Internet… trimite mail-uri la toti prietenii… In sfarsit, dupa o ora, transpirat, ii da blondei 500$. Blonda ii ia, apoi se intoarce si incepe sa se uite plictisita pe geam.

Avocatul, isterizat, vrea sa afle raspunsul:

– Bine, bine, ce e mic, are trei picioare si urca dealul?

La care blonda deschide tacticoasa geanta si ii da o hartie de 5$.

Martie e luna tuturor femeilor, dar Apropo.ro iti propune sa o cautam pe EA, pe acea femeie talentata, frumoasa si inteligenta. De aceea, va propunem zilnic, timp de 4 saptamani, perspective diferite, Apropouri la particularitatile feminine atat de speciale.

Leave a Reply

