Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

Unguru de zi cu zi

F-Ungure, tu ai auzit de Dana Razboiu?
UB-Da, prezentatoarea de stiri?
F-Da, aia.
UB-Ioooi, perse, foarte frumos la el femeie…
F-Stii cum il cheama pe barbatu-so?
UB-Nu…
F-Man-O-War!
(29 martie 2011)

UB-Fratzica, cat o fost scoru’ pana la urma?
F-Da’ tu n-ai vazut meciu’?
UB-Ba da, am fost pa stadion!
F-Si n-ai prins golurile?
UB-Nu, ca m-o scos la pauza.
F-Cine te-o scos, Razvan?
UB-Nu, jandarmii…
(26 Martie 2011)

UB-Fratzica, maine seara o sa ne imbogatim!
F-Adica?
UB-Pai maine joaca Romania.
F-Asa…
UB-Si am pus la pariuri. O sa luam o carutza de bani!
F-Du-te ma, bate-tzi coasa! Doara nu crezi ca batem Bosnia…
UB-Pai nu…
(25 Martie 2011)

UB-Fratzica, m-am inrolat in armata.
F-Du-te ma, bate-ti coasa!
UB-Serios! M-am angajat pa Fregata Ferdinand. Maine plecam la razboi.
F-Sa mori tu?
UB-Jur nu mai beau io bere daca nu! Maine plecam in Libia.
F-Si ai primit de toate, uniforma, armament, tot?
UB-Da!
F-Ce armament v-o dat?
UB-Un pistol.
F-De care, Carpati?
UB-Nu, de lipit.
(24 Martie 2011)

Gushteru’-Frãţzicã, ştii cã io-s neam cu Bute?
F-Daaa, sigur! Amu tãţi sunteţi neamuri cu el. Pânã o fost no-name, vi s-o rupt ştoaca de el, acuma hop! sunteţi neamuri!Ce neamuri sunteţi?
G-Un unchi de-a’ lui îi vãr cu cumnatu’ unui unchi de-a’ meu de-al doilea.
F-Sã mori tu! Pãi sunteţi apropiaţi! Te-ai întâlnit vreodatã cu el?
G-Da, la bisericã.
F-Ti-o dat un box în gurã?
G-Nu, pãi suntem neamuri!
F-Apoi nu era el.
(20 Martie 2011)

UB-Fratzica, o sa ma vezi la televizor maine seara.
F-Unde te dă? Ce-ai facut?
UB-La Proteveu. Am participat la un concurs.
F-Romanii au talent?
UB-Nu. Romanii au bulan. Am iesit pă locu’ 1!
(18 Martie 2011)

Leave a Reply

