Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

Salut/Buna.Ti s-a schimbat statusul nu-i asa? Sau poate ca inca nu,dar ai auzit de chestia asta.Ei bine,exista pe internet un script ce poate schimba statusul unei persoane din lista ta fara dreptul ei.Pur si simplu intrii pe site,bagi id-ul victimei si statusul ce vrei si apesi un buton.Nu-i mare chestie.Pentru cei ce vor cere link-ul site-ului,nu-l dau,majoritatea il stiu.
Care-i solutia veti intreba? Esti victima si nu stii solutia? Ei bine intra aici si fa urmatorii pasi:Click pe Messenger>Privacy Options>Ignore list in stanga>Apoi bifezi Ignore anyone who is not in my Yahoo! Contacts.Si ai rezolvat,exact ca-n imagine(Imaginea nu-i facuta la mine ci e luata de pe net):

Dati si voi un like,share,ce vreti voi,numai sa stie toti lucrul asta :).Multumiri…. http://www.google.ro 🙂

Comments on: "Rezolvare Yahoo Status Changer" (48)

  1. Ms mult pt ajutor!!

  2. Si daca bifez cea de sus….cei de jos mai sunt la ignore?

  3. da dar daca iti da cineva apropiat add … ii da si lui ignore … rezolvarea este sa`ti pui mess 10 si ai scapat 😉 o zi buna

    • Crezi tu,n-are nicio legatura cu asta.Daca iti da cineva add,poti sa-i dai tu finish sau ignore sau ce vrei.Pe scurt,daca ai o persoana care-ti da mesaje si nu o ai in lista,acelei persoane ii vei da ignore,nu altora.Tu primesti mesae doar de la cei din lista,poti de asemenea sa dai add,sa dai finish si ignore ca inainte.

      • Ba are. Stii de ce? ca la mess 10 iti da o eroare, dar nu iti schimba statusul, ci iti trimite un mesaj. Daca esti idiot si apesi pe acolo, ti’l schimba. B-bye!

      • @Adina,ba nu are (nu ma refer la versiunea de mess daca nu ai inteles,pentru cine nu stie,da,ai dreptate,ti se trimite ceva sa salvezi)Ma refer la faptul,daca dai ignore all,pur si simplu,mai poti adauga persoane in lista.

  4. Cu placere 🙂

  5. Hm…Merge,si merci frumos…Am link-ul si-l folosesc 😉 🙂

  6. Dar daca imi schimba statusul cineva din lista mea de mess cunoscut ce pot face?si cum pot afla cine este?

    • Aplici solutia de sus si nu o sa-ti mai schimbe statusul.Nu ai cum sa afli cine este,poate sa nici nu fie in lista ta de mess si tot sa-ti schimbe statusul.

  7. ms mult pentru ajutor

  8. Draguts` bloog >.> ,

    By the way , thank you ♥ .

  9. Eu nu am inteles cum se aplica:s

    • Pur si simplu,dai ignore tuturor mesajelor si persoanelor nedorite.Dupa ce ai dat sign in la messenger,te duci sus in stanga,apesi pe Messenger,apoi apesis pe privacy options.Te duci in stanga la Ignore si bifezi Ignore anyone who is not in my yahoo contacts,apoy apesi apply,,si atat.Nu mai iti poate schimba nimeni statusul.

  10. mersi mult man sa fii sanatos si iubit sarbatori fericite !

  11. multumesc pt informatii m`a ajutat foarte mult …multi nenorociti exista in lumea asta …

  12. Salut. mi sa schimbat si mie statusul. dar daca persoana care se tine se glume proaste este in lista mea de mess iar eu nu stiu cine este cum pot rezolva?
    ca am vazut pe un site doar bagi id-ul victimei si statusul dorit. dupa mine nu cred ca se poate rezolva aceasta problema…

    • Chiar daca e in lista ta,nu mai are cum sa-ti schimbe statusul.Chestia aia e un fel de flood pe mess.Da,ai dreptate,doar bagi id-ul,si statusul,dar daca acea persoana are chestia cu “ignore anyone who is not in my contact details” nu merge sa-i schimbi statusul.

  13. Esti sigur ca daca e din lista si aplici metoda nu o sa se mai poata juca cu nervii tai? 🙂

  14. E valabila chestia asta si pentru alte versiuni de messenger sau doar la varianta 11? Multumesc!

    • Daca folosesti versiunea 11 sau 11.5 iti schimba statusul automat,si daca folosesti versiunea 10 o sa iti arate cum ca cineva iti trimite un fisier,si daca dai yes sau no iti da o eroare si ti se modifica statusul.Rezolvarea e buna pentru orice versiune de mess.

  15. salut!dar daca nu esti online banuiesc ca nu ti poate schimba statusul:D

    • Da,daca nu esti online nu ai status,deci nu are cum sa ti se schimbe,dar daca esti pe invizibil,te baga pe online cu statusul respectiv.

  16. Am avut si eu aceeasi problema, am facut ce ai zis mai sus,dar acum da mesaj la toata lista cu un link 🙂 In cazul asta ce fac?

    • Asta e de la un virus ce l-ai luat de la mass-uri de la altii,mass de genul “esti tu in poza asta? http://www…. ” si-ti baga un link,tu dai click si fara sa vrei se instaleaza ceva in pc ce trimite automat mass-uri.Ia Kaspersky antivirus,instaleaza-l si scaneaza tot.O sa reusesti in proportie de 99% sa scapi de virus.

  17. Hello! Am avut aceeasi problema, doar ca statusul mi s-a pastrat in Yahoo!Pulse si nu pot scapa de el…Am incercat orice..Cei de la Yahoo au schimbat Pulse in Profile, care imi da posibilitatea sa selectez ce tip de informatii dau la share nu si statusul respectiv.Ai vre-o idee cum pot sa-mi schimb update-ul?

    • Din cate stiu Yahoo Pulse,nu merge sa stergi ce pui acolo.Totusi,poate,cu versiunea noua de mess s-au schimbat police-uryle :-?? Asta nu stiu sa-ti raspund,trebuie sa te interesezi la yahoo.Inainte nu mergea,poate ca acum merge.

  18. lore more said:

    dar eu vreau sa schimb starusul civa cum fac asta te rog si ea mi l-a schimbat te rog

    • Nu mai ai cum sa schimbi decat daca-ti faci cont pe site-ul respectiv si asta costa bani,5 euro.Oricum,si asa,chiar daca nu mai merge free,tot nu vreau sa divulg site-ul.Incearca sa cauti pe google.

  19. Nu inteleg cu ce ma ajuta daca dau click acolo…8-| cam prostesc…:-w stiu cum sa fac dar nu inteleg cum ma ajuta…tot imi stiu oamenii aceia ID-ul si tot imi pot schimba statusul….

    • Nu e vorba de ID aici,e vorba de informatiile care le primesti.Ca asa schimbi statusul schimbi informatia de la status da? E i bine,depinzand in ce program e sriptul,el trimite un flux de informatii catre status ce modifica registrii sau alte chestii.Deci,blocand accesul tuturor persoanelor caren nu sunt in lista ta blochezi accesl informatiilor nedorite,cum ar fi,alt status.Pentru ca nu intelegi nu-nseamna ca nu exista.

  20. georgiana said:

    multumesc mult :X:X

  21. eu am facut intocmai cum ai zis, dar tot nimic…tot mi se schimba statusul automat…ce fac??

    • Cum adica “automat”? Upgradeaza la 11.5.Dezinstaleaza tot mess-ul,sterge folderul yahoo din program files,si reinstaleaza ultima versiune.Cel mai probabil o sa-ti mearga.

Leave a Reply

