Magic Is Everything And We're Going Beyond Magic

Archive for 6 February 2011

Morning Dew & Prince Noct & Celestial Kiss


All rights go to http://thiagochackal.deviantart.com/

All rights go to http://the-sparkling-light.deviantart.com/

All rights go to http://clefairykid.deviantart.com/

Unguru de zi cu zi

Unguru’ in vizita la Fratzica
F – Ooo, bine ai venit, domnu’ dibol!
UB – Lasa formalitatile, dic asta…
F – Cu ce te servesc, bei o palinca?
UB – No, mananci, calule, ovaz?
…F – Da’ n-am! (2 februarie 2011)

F – Bai Ungure, mai mergi si tu pe la biserica mai pacatosule!
UB – Ma lasi cu dumele astea?
F – Si du-l si pa C8ilu’ la spovedit, nu vezi ce drac împielitat îi?
UB – L-am dus ieri.
F – Si? Ati zis o rugaciune si pentru mine?
…UB – Nu, ca ne-am grabit.
F – Da’ ce-ati facut?
UB – Io am stat de 6 pana o fugit C8ilu’ la cutia milei
F – Bravo ma, ati dat bani la biserica. Asa va vreau!
UB – Nu…am luat bani de bere. (1 Februarie 2011)

Fratzica – C8ile, ce-i beteshigu’ asta de aparat?
C8ilu’ – îi un PSP.
F – Ce ma? Prostie de-aia pe care te joci?
C8 – Da, din-ala…
F – Da de unde ai avut bani sa ti-l cumperi?
…C8 – Stati linistit, ca l-am platit cu cardu’.
F – Huh…no, m-am mai linistit atunci… Da’ stai ba! Ce card? Ca tu n-ai card!
C8 – Nu, da’ stati linistit, ca nu-i cardu’ meu.
F – Da’ a cui îi?
C8 – Al dumneavoastra!(30 Ianuarie 2011)

C8ilu’ intra in casa.
Fratzica – Ce faci C8ile, ce ai in mana?
C8ilu’ – Un gumiselep!
Fratzica – Da’ ce faci cu el?
C8ilu’ – Mi-l trebe, ca mi-i dezumflata roata la bicicleta.
…Fratzica – Si de unde l-ai cofetarit?
C8ilu’ – Am facut io rost de el, asa…
Fratzica – Tu îi fi ceva dealer de gumiselepuri ma C8ile…
C8ilu’ – Apropos, vedeti ca v-o dezumflat cineva roata la Trabant.(29 Ianuarie 2011)

Fratzica: Ungure, nu-ti faci si tu cont pe Facebook?
Unguru’: Nu, ca io am deja…
Fratzica: Unde ai, pe Myspace?
Unguru’: Nu ma, io-s ungur! Io am pa Faszbook. (27 Ianuarie 2011)